Wednesday, March 17, 2010

syakir demam

Salam suma..

Hurm..arini syakir dmm..pns gila..39.5 celcius..sgt tinggi utk toddler..sgt risau..
Pg td tym p antaq kt pengasuh, dia ok ja lg..tp pengasuh ada ckp anak dia dmm pas2 jangkit kt 1 femili..igt xdk nk jangkit kt syakir la..mcm xpk lgsg pasai jgkit 2..nyesal2..adik pn br gtau, pengasuh ckp anak dia siap pengsan n muntah2 n diarrhea lg..

yg pengasuh pn xgtau awal2..haishhh...sgt sdey bla tgk budak kecik ni yg AMAT AKTIF ni tetiba jd diam,terbaring n muka merah pns sgt..sdey gila..nabila pn nangeh tgk syakir..aku pn sdey tp buat2 gagah ja..huu..aku kn pndai blakon..huu

p kt jbtn psakit luar..rmai gila..pas2 risau tgk dia dh start meragam,bwk p kt EMERGENCY KULIM..bila check,tros kena admit..temp high sgt..

aku pn blk nk amek brg syakir ngn along..dlm keta, xputus doa, jgnla jd apa2 kt syakir..
dlm pkol 4.30ptg, aku ngn akma n nabila bwk all the stuff p wad2..tp aku sorg ja msk sbb bkn tym mlawat..tgk syakir mragam2, aku tros blah..xsanggup nk tgk dia skt..huu..drama plak aku..

kami 2nggu smpai 5.30 ptg br bley msk..tp dia dh tdoq pn..tp xpa..bia dia rest..demam pn dh turun byk..sgt lega..

td pas smyg maghrib kol along..dia ckp syakir dh bley lari2..hee..sgt lega ok!!!
Yela..zaman skrg, mcm2 pnykit dok ada..ngn HINI, denggi, Leptospirosi mcm2 ada la..sgt bhya dunia skrg..

xsbq nk p hospital pg sok nk tgk si kenit+nakal+ganas+manja 2..hee

No comments:

Post a Comment